2010/09/17

Az első. Meg amit szeretek.♥

Annyi minden jár a fejemben, mégsem tudom, mivel kezdjem a bejegyzést.
Hát akkor a közepébe vágok. Szeretem a csokit. Mindent, ami édes és cukorka. Sokat beszélek, olykor szófosásom van, olykor meg csak ülök, figyelek, hallgatok, információt gyűjtök és figyelem az embereket, akik beszélnek, kifejezésüket, beszédüket, hogy később - imitálni tudjam őket. Veszélyes vagyok. Szeretem utánozni azokat az embereket, akik megfognak, vagy akiket nem birok. Utóbbi több van. Olykor nehezen fogadom el a másikat.

Nade ennyit rólam, mindent írtam, csak lényeges dolgokat nem. Hát akkor jöjjön egypár kép, ami mindent elárul. (vagy semmit)




Cain és Abel. Kedvenc koreai sorozatom, kedvenc színészekkel. (ugye, mondtam hogy lehet nem mond semmit) xD







Ő L. Death Note egyik főszereplője. Szerintem ő a legfontosabb szereplő. Szarkasztikus, vicces, irónikus, komoly és... furcsa. De egyedi.♥ (L)










Ő kérem Serj Tankian, a System of a Down volt frontembere. Őt lehet ismered.









Poets of the Fall.♥ Sajnos nem olyan híresek. Inkább csak Európában.
Ha nem ismered őket - hát itt az ideje. Keress rá. Megéri!





Hát, kezdetnek ez egy olyan. Közepes post. Azt sem tudtam mivel kezdjem XD. Majd belejövök. Vagy nem.